Irány Peking

Irány Peking

64. nap Peking

2008. július 07. - Boglarka

A következő képek érkeztek Pekingből a srácokról. Köszönet érte az MTI munkatársának, Bodnár Balázsnak!

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://szeged-peking.blog.hu/api/trackback/id/tr79557796

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sanyi 2008.07.16. 00:18:20

nahat nem hittem volna hogy a csubi gyerek meg tud fogyni!
na majd meseltek remelem, ha en is hazaerek pompejibol... vonattal repcsivel :)
ANARKIJA!!!

Miklós 2008.08.12. 22:21:29

Drága urak, végigolvastam a blogot, de még így kulcsszavakban is rengeteg! Le a (kerékpáros) sisakkal előttetek!

Én meg itt azon görcsölgetek, hogy el merjek-e indulni Pestről a Balatonra kerékpárral. Itthon. Ahol öt kilométerenként van két éjjel-nappal nyitva tartó teszkó. Itthon. Nyáron. Ti meg napi háromszázat nyomtatok Szibériában. Pff.

Szóval le, le, és még lejjebb a kalappal, nem találok szavakat és köszönöm, hogy példát mutattok, ahogy kedves mongol barátotok is írja levelében. Kész vagyok ettől az egésztől, és szégyen, hogy még csak ma hallottam rólatok először. Frászt. Olvastam. Tévében még semmit nem kaptam el rólatok.

Köszönöm még egyszer, és gtratulálok!!!
süti beállítások módosítása