Irány Peking

Irány Peking

59. nap - A megérkezés

2008. július 02. - Boglarka

2008.07.02. szerda 

Gézu 14.00: Most már biztonságban vagyunk. Találkoztunk dánokkal, akik ajánlottak nekünk szállást, de az tele volt, onnan tovább küldtek, de ott nem engedték be a bicikliket, így ismét tovább küldtek. Ez a hely viszont szuper, a bicikliket is beengedik, teljesen kínai, minden díszes, faragott, hagyományos kinézetű, tiszta és szép, és főleg nagyon olcsó: 60 jüan/fő.

Az erőnk kb. annyi, mint egy csecsemőé, a kezünket is alig bírjuk megemelni, és ezt bátran mondhatom Csubi nevében is. Csak ráülünk a biciklire, aztán valahogy belendítjük, és megyünk. Ma is 160-at jöttünk, miközben volt két defektem. Holnap majd megszerelem, aztán megkeressük a repülőteret. Itt hiába is kérdezünk bárkit, tiszta gyagyásak. Tudok pár szót kínaiul, mondom a boltba, hogy mit akarok, ő meg csak néz. Aztán rámutatok arra, amit szeretnék és ő elmondja ugyanazt, amit én mondtam. Olyan is volt, hogy adott egy papírt, hogy írjam le  és nem leírtam neki, hogy: „nápolyit akarok, ja meg ücsükét is”, aztán meg csak ismét nézett. Szóval nehéz ezekkel. De a lényeg, hogy most már biztonságban vagyunk.

Csubi 12.25: MOST VAGYUNK ITT A TIENAMMEN TÉREN A LEGBELEBB BELVÁROSBAN!

 

/A kilométeróra 10 188 km-t mutat!/

 

Csubi reggel: Pekingben leszünk hamarosan, jól elfáradtunk. Úgy néz ki, hogy sikerült megcsinálni!

 

/Olvassátok el a kommentek között Dudva két versét az útról! Köszi Dudva, állat vagy! (szó szerint) - Csubiné Boglárka/

A bejegyzés trackback címe:

https://szeged-peking.blog.hu/api/trackback/id/tr24549115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szokolai Tamás 2008.07.02. 09:30:00

Meghajlok a teljesítményetek előtt. Hajrá itt a cél előtt!

dudva 2008.07.02. 10:20:07

Gyerünk!-aztán meg gyertek!
Szurkolunk, mintaállat!

Csubi és Gézu a két pe-KING

Asszitük hogy ,nagy falat,
(lesz) megtalálni a Nagyfalat
és hogy a túra meging,
mert sehol sincs Peking,
csak az a sok kínai
és a hajtás kínjai,
de most mégis mintha
csak begurul a bringa
és a milliónyi ember
nézi ferde szemmel
hogy a furcsa páros
beveszi a várost.

ezt most irtam, néktek, Hajrá!
ja és még egy

sárgulhat az irigységtől a sok rizsevő
ész , kitartás,na és persze izomerő
és ha a bringa bírja , és jó az idő
átugrunk majd ha kell egy új tornacipő

Na vigyázzatok magatokra, oszt gyertök minél hamarább!
és hozzatok kínai punklemezeket!

Attila, aki itthon maradt 2008.07.02. 13:44:23

Én megmondtam előre, hogy ez lesz a vége :-)

dudva 2008.07.02. 14:11:55

Gratulálok!!!

BorsiOrsi 2008.07.02. 14:13:11

GARTULÁLOK!
...még el sem kezdődött az Olimpia, de már felzúg a SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK! SZÉP VOLT FIÚK!

Szabó Andi a hosszútávfutó, de ehhez a távhoz képest csak egy bolha ugrás 2008.07.02. 14:27:09

Mi is csak legekkel tudjuk kifejejezni leghosszabb utatokat!
Gratulálunk és fejet hajtunk a teljesítmény előtt!!
Várunk haza benneteket, mert mindenütt jó, de ...... itt legalább tudjátok, hogy hol van a bringaszerviz!

Ps.: 4 év múlva London közelebb lesz, de azt már futva kell!

Puuzse 2008.07.02. 16:38:25

Meg csinaltatok. Gratulalok fiuk. Ugyesek, szivosak, kitartoak, erosek vagytok mint osi magyarok

Biggreek 2008.07.02. 21:14:16

Mi lenne, ha vissza is tekernétek? Gratulálok!!!
gy.

dolli 2008.07.02. 22:21:56

Ügyesek vagytok srácok, gratulálok!és örülök h nem találkoztatok emberevő nomádokkal! :)

Reniék 2008.07.02. 22:45:00

Csak ámulunk és bámulunk és csodálunk titeket! Gratulálunk ehhez a hihetetlen teljesítményhez!

Vikkki 2008.07.02. 22:51:04

Hajrááá skacok!Minden nap gondoltam rátok!Boglárka, köszi az oldalt mindenki nevében! :)

wackor 2008.07.03. 12:12:48

hogy a rákba lehet tekerni egy nap ennyit? meg összesen? én most olvastam végi az egészet, minden elismerésem. szép volt fijjuggg! nedduddgi.

Vakarimacska 2008.07.03. 14:17:45

Ez nem akármi volt fiúk! Nagyon örülök, hogy sikerült. Gratulálok! Boglárkának sok köszönet! Nélküle nem olvashattam volna nap mint nap rólatok... Hősök vagytok, bármit jelentsen is ez

S.Csabi 2008.07.03. 15:52:50

Gratulálok, szép volt fiúk ! Végigolvastam egy szuszra az egész blogot, izgalmas volt, Boginak is gratula! :)

Extekergő 2008.07.03. 18:13:47

Gratulálok! Igazán szép teljesítmény volt.

Ilyen emberek kellettek volna még többen a 90-es évek elején rendezett 100órás tekergéshez! Bár Szeged környékéről akkor is akadt hasonló! Feczisin Jánosnak hívták...


Én is most akadtam a blogra, és nem tudtam abbahagyni az olvasását! :))

Steer 2008.07.03. 21:04:07

Nagyon nagyok vagytok! Akkorák, hogy súlyos forintokat kell majd fizetni a túlméretért hazafelé a repülőn. Őszinte és mély elismerésem. :)

Arpesz · http://outdoor.blog.hu 2008.07.08. 19:08:06

Először is gratulálok! Amikor megláttam, mire készültek, bevallom szégyenteljesen, első gondolatom az volt, hogy őrültek vagytok, túlságosan is, és ilyesmit lehetetlen végigcsinálni. De Ti ismét bebizonyítottátok a világnak (benne nekem is), hogy lehetetlen nincs, az csak egy szó, ami mögé a kishitűek elbújhatnak

Aztán ahogy olvasgattam a bejegyzéseket, már lehetett érezni, hogy komolyan gondoltátok, kőkemények vagytok, és nem számoltátok el magatokat, ami rajtatok múlik, megteszitek, és ha nem történik katasztrófa, sikerülni fog. És sikerült... Eszméletlenek vagytok! Jó olvasni ezt a blogot nagyon... újra, és újra... :)

Hozzátok képest csak kispályás kerékpártúrista vagyok a 2-3 1000-1500km-es európai túrámmal, de szívesen meginterjúvolnálak Titeket egy pár kérdés erejéig... Ha hazaértetek, kipihentétek magatokat, és lesz egy kis időtök! Akár skype-on, e-mailben, vagy személyesen... Az outdoor blogon jelenne meg, természetesen az weboldalatok megjelölésével.

Remélem benne vagytok!
Üdv, és mégegyszer Grat., Hihetetlenek vagytok!
Árpesz

wirwil 2013.08.16. 19:12:36

Basszus! Bár nem most volt, de csak most olvastam végig (a 360 ° bringa blogról volt egy link). Anyám! Köszi, iszonyú inspiráló történet!
süti beállítások módosítása