Irány Peking

Irány Peking

66. nap - Szeged

2008. július 10. - Boglarka

Az útról a későbbiekben még teszünk fel képeket, az esetleges nyilvános beszámolókról előzetes értesítést, úgyhogy olykor még érdemes lesz ránézni a lapra!

 

 

A fiúk július 9.-én este 6 órakor érkeztek a szegedi Széchenyi térre.

 

Az út támogatását köszönjük a következő szervezeteknek:

  

 

 

www.thenorthface.com

 

 

 

 

 

 

 

 

www.maniac.hu

 

 

 

 

www.idc.hu

 

 

 

 

 

 

www.mozgasvilag.hu

 

és a Kalandakadémia - Hídvégi Üstös Pál

www.kalandakademia.hu

A bejegyzés trackback címe:

https://szeged-peking.blog.hu/api/trackback/id/tr27562049

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bpt 2008.07.13. 00:49:52


Sziasztok!

Most jutottam csak az infóhoz, hogy 2szegedi jóember mire is vállalkozott, mikor a neveket megláttam nagy mosoly kerekedett arcomra......ki más is lehetett volna ez a 2jóember mit a volt edzőm és az öccse :)))
Régi szép Vitéz utcai idők(97-99)...sajnos én már csak hobby szinten néha-néha tekerek, úgyhogy lelkem mélyén kicsit irigy is vagyok, de egyben büszke is, hogy személyesen is ismerhetlek Benneteket.
Gratutálok, szép volt Fiúk!!


Üdv,
Levente
süti beállítások módosítása